kan ik iemand uit Amerika ook mijn vaste telefoonnummer geven met + en dan 31 en netnummer zonder 0 ?

ik wil gebeld worden vanuit Amerika. Maar is dat dan voor hen duurder mobiel te bellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Kimath
11 jaar geleden
Kun je niet Skype gebruiken? Scheelt veel geld
ronron1212
11 jaar geleden
Toen er nog geen mobiel was deden we het ook met de vastelijn.

Het beste antwoord

Als u uw telefoon nummer doorgeeft aan om het even wie uit het buitenland volstaat het om +31(0)xxxxxxxx op te geven.
Die weten dat die + staat voor het nummer welke zij moeten voorzetten om naar het buitenland te bellen vanuit hun land, die 0 tussen haakjes kunnen ze weglaten en ook dat weten ze.

Toegevoegd na 5 minuten:
De Amerikanen moeten 011 voorvoegen om naar het buitenland te kunnen bellen +31 word dan 01131xxxxxxxx.
Het tarief voor mobiel bellen ken ik niet maar dat zullen ze zelf wel weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, maar vanuit de US moet er ook nog 11 voor. Je nummer is dus
001131 10 netnummer (in dit voorbeeld als je in Rotterdam woont, of dus +1131 10 .......