is mijn cpeel stuk ?

Als ik mijn iPod erin schuif en de C Peel aan wil doen gebeurt er niks ?
Het gaat om een C Peel T288, heb hem al best lang..

Kan iemand me helpen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Even het contact schoonmaken van je iPod èn je C Peel T288; met een wattenstaafje het stof eruit halen, werkt het niet, even terug naar de winkel ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het licht niet aan mijn iPod, het licht aan de C Peel, hij wil niet meer aan.,
Foutoplossing C peel:

Oplossing 1: U heeft de simkaart ingevoerd wanneer de C peel nog aan stond hierdoor zal de C peel geen verbinding kunnen maken met de iPod Touch.

- Zet de C peel volledig uit en haal de simkaart uit de C peel.
- Stop de simkaart weer in de C peel
- stop de iPod Touch weer in de C peel
- Schakel nu pas de C peel in

Oplossing 2: De simkaart zit niet ver genoeg in de c Peel

- Schakel de c Peel uit
- Haal je iPod uit het hoesje
- Schuif de simkaart nog iets verder in het gleufje totdat hij echt niet meer verder kan
- Stop de iPod terug in de c Peel
- Bevestig het kapje
- Schakel de c Peel in

Oplossing 3: Verkeerde instellingen

- Open gprs-app
- Controleer je provider instellingen (bel eventueel je provider op)
- Klik vervolgens op herstart

Oplossing 4: WiFi verbinding aan

- Zet uw WiFi verbinding uit en probeer het opnieuw

Oplossing 5: Herstart vereist (indien bovenstaand niet werkt)

- Herstart uw iPod Touch
- Schakel wifi verbinding uit
- Ga naar de GPRS-app en klik op ‘Connect’

Oplossing 6: C peel leeg of bijna leeg

- Laad de C peel volledig op
- doe de voeding in en uit de C peel (iPod mag in de C peel zitten)
- Kijk of het probleem is opgelost

Oplossing 7: Oplader in de C Peel gestopt terwijl c peel aan stond

- Haal de oplader uit de cPeel (indien bevestigd)
- Schakel de c Peel in (je hoort nu een deuntje)
- Stop vervolgens de oplader weer in de c Peel

Oplossing 8: C Peel loopt erg snel leeg

- Open de ‘Dial’ app
- Ga naar ‘Setting’
- Schakel ‘Charge for iPod’ uit

Oplossing 9: Cpeel reageert niet

- Schakel de cpeel in via de onderste knop aan de rechterkant van de cpeel
- Laad de cpeel ten minste 20 minuten op
- Probeer het opnieuw

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, als niks van hierboven werkt is je C peel denk ik stuk.

Groetjes Elektrisch