wat is de goedkoopste blackberry 9360 abbo?

ik wil een bb curve 9360 met internet en bellen, sms hoeft er niet bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ligt eraan, of je met of zonder toestellease wilt. Volgens Bellen.com kom je mét toestellease het goedkoopste uit bij Hi, met een bedrag van 26 euro per maand en een internetsnelheid van 32 kb (maar wel onbeperkt). Groot nadeel van toestellease is: je mag het toestel NIET houden en moet het na afloop afkopen.

Wil je het toestel zelf houden? Dan kun je voor T-mobile kiezen. Bij een "gratis" toestel betaal je elke maand € 34,95 met een ismart 75 abonnement en is dan gebaseerd op het tarief van http://www.smartphoneshop.nl/product-met-abonnement/143283/178152/blackberry-curve-9360-t-mobile-ismart-75-1jr.html?optionSetIds=705&ref=31510&utm_source=bellen.com&utm_medium=pricecomparison&utm_campaign=serviceplan Hierbij krijg je 1000 MB / 1 GB, maar is vaak ruim voldoende omdat je ook op wifi werkt. Wel krijg je dan beperkt belminuten (75 min). Maar met een app als Voipbuster moet dat niet zo'n probleem worden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt er vooral vanaf hoeveel internet en belminuten je wilt. De BlackBerry Curve 9360 heb je al met een abonnement voor gemiddeld 14,50 euro per maand. Daar zit de prijs van het toestel ook al bij. Je kunt het beste zelf even bekijken hoeveel belminuten en data je nodig hebt. Aan de hand daarvan kun je vervolgens op http://www.infoon.nl/telefoons/blackberry-curve-9360/abonnementen bekijken welke abonnement het meest geschikt voor je is.