Hoe kan het, dat als ik de camera van mijn HTC wildfire S opstart, hij wit scherm geeft?

Als ik een camera app opstart, geeft hij niks anders dan wit scherm. Ik kan er wel foto's mee maken, maar dan zie ik de foto pas nadat ik geklikt heb, dus ik kan ook niet kijken hoe de foto wordt. Maar dat is met de app 'Camera zoom FX'. Met de standaard foto app kan ik helemaal geen foto's meer maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer is het probleem zich voor gaan doen?

Het beste antwoord

Ik heb geen idee hoe het kan, zeker omdat hij wel uiteindelijk een foto kan maken xD

Je kunt:

De telefoon opnieuw opstarten.

De telefoon naar fabrieksinstellingen terugzetten.

De telefoon onder garantie retouneren.

De telefoon op eigen kosten ter reparatie aanbieden.

De telefoon whipen en android opnieuw installeren *
een (vorige) officiele versie op zetten

Je kunt je telefoon rooten en er een ander android versie/variant op zetten. *

* Alleen als je weet wat je doet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Telefoon opstarten lukt niet, maar er zit idd nog garantie op. Ik ga er nog even achteraan. Thnx! :D