Wat is de beste Dual-Sim telefoon? De oude Sciphone Mirage of de nieuwste Sciphone Special edition 3Gs Wifi ? Wie heeft ervaring met deze toestellen?

Beide toestellen lijken qua uiterlijk heel erg op elkaar, maar uit forums blijkt de nieuwste Dual Sim Sciphone Special Edition 3Gs Wifi qua accu duur en snelheid een stuk beter is dan de oudere Sciphone Mirage.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ik heb goed nieuws voor je. Je hebt geen dual-sim-telefoon meer nodig voor dat doel. Zie link:
AWM
14 jaar geleden
Ik heb een Nokia gehad die een andere achterkant kon hebben met 2 sims... Ik had twee werkgevers en ik wilde niet dat de ene belde op het werk van de ander en vice versa...

Dus er zijn ook achterkanten die op vele telefoons passen waar een dubbele simkaart in kan... Het enige dat je moet doen als je van simkaart wilt veranderen is even de telefoon uitzetten en weer aanzetten, dan is de simkaart verwisseld... Heel simpel en zeer effectief...

Dus vraag na of zo´n achterkant er ook is voor jouw telefoon... Vaak zie je op computerbeurzen Duitse stands, die echt alles hebben op mobieltjes-gebied...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste DualSim telefoon is de Hyundai B889 van Gadgy.
Maar de Dual-Sim sciphone special Edition 3Gs Wifi blijkt ook heel erg goed door de tests heen te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik een tijdje geleden de Dual Sim Sciphone Special Edition 3Gs Wifi gekocht en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. De accu is ruim van duur en ook de snelheid waarmee het touchscreen reageert is prima. Daarbij komt ook dat ik voor ik het toestel kocht verschillende toestellen met elkaar vergeleken heb en dat je bij de nieuwst Sciphone Special Edition 3Gs ook meer accessoires krijgt, zoals bijvoorbeeld een mini bluetooth headset.