Waarom kan ik niet meer normaal typen op mijn Blackberry?

Sinds een paar minuten doet het toetsenbord van mij. Blackberry heel raar. Ik kan geen normale woorden meer maken. Hoe kan ik dit oplossen. ik heb niet aan instellingen gezeten voor dit gebeurde. Alle talen staan in Nederlands. Ook kan ik mijn wachtwoord niet meer invoeren omdat die cijfers veranderd worden op het toetsenbord dus kan nu alleen nog zonder simkaart bij m'n bestanden.

Ik ga m denk ik straks resetten maar aangezien het heel veel moeite kost om alles opnieuw terug te krijgen wil ik eerst weten of het anders kan worden opgelost

!!! Aan tips als ga even langs de verkoper heb ik nu even niets, is er een manier waarop het zelf terug kan veranderen? !!!

De vraag is eerder gesteld maar dit heeft voor mij niet naar antwoord geleid.
Ook heb ik maar 1 gb in gebruik dus nog heel veel geheugen over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn mobiel de hele dag HELEMAAL uit gelaten. simkaart ook eruit. En net probeerde ik het nog maar een keer, en wonder boven wonder, ik kan weer helemaal normaal typen ;D

Het beste antwoord

Ik had dit ook en dat bleef aanhouden, ik ben toen teruggegaan naar de winkel en daar hebben ze ter plekke de telefoon gerepareerd. Hoe en wat ze gedaan hebben weet ik niet, maar resetten was niet nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjeee :) ik had mijn batterij en simkaart er de hele nacht uit gelaten misschien eehft dat ook geholpen watn de volgende dag deed hij het weer