Waar kan ik een HTC One x+ batterij kopen?

Het gaat dus om de 2100mah variant, ik heb de 1800mah al gevonden voor de "gewone" versie (zie link onderaan)

Ik heb via de google shopping gezocht en via ebay, zonder resultaat...

http://www.ebay.nl/itm/NEW-1800mAh-BJ83100-OEM-CE-Battery-For-HTC-G23-One-X-S720e-Edge-Tools-Kits-/221122040169?pt=PDA_Accessories&hash=item337be69169#ht_1497wt_1163

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Naar mijn weten is er geen 2100 mah variant. Ik heb zelf even bij Dealextreme gekeken, maar dat levert ook niet de 2100 variant op, enkel alleen de 1800 mah.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb getripplechecked op de officiele HTC site en daar staat voor de "One X+" toch echt een 2100mah... Dit zegt een 3e partij in een review:
"The HTC One X+ is an updated version of the older One X and one of its upgraded features is a larger 2100mAh battery; the One X has an 1800mAh battery."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan weet ik het zo niet. Sowieso is het door de "+" in de naam, lastig zoeken, daar de plus ook door zoekmachines en dergelijke, niet als zoekterm word beschouwd maar als soortgelijk commando AND.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik merkte het, daar liep ik zelf ook gelijk tegen aan ;P
Maar als ik naar 2100mah zoek krijg ik nog niets >< Blijkbaar zijn de one x+ batterijen niet breed verkrijgbaar...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je deed serieus je best ;)