moet je bij het afluiten van een telefoon abo 1 cent pinnen als je hem ophaalt in de winkel?

voorheen bestelde ik mijn telefoons altijd online, dan kwam er altijd iemand van het bedrijf met een mobiel pinapparaat waarbij je dan 1 cent moest pinnen om te bevestigen dat het je rekening is.

nu ben ik mijn pinpas kwijtgeraakt en licht er een telefoon voor me klaar bij the phonehouse moet ik in de winkel zelf ook die 1 cent pinnen?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

Als je een nieuw contract krijgt moet je inderdaad in de winkel pinnen OF ze maken een kopie van de pas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is om te verifiëren of de koper van een abonnement, ook het juiste bankgegevens verstrekt. Daarnaast worden bij de bank ook gegevens van jou bij gehouden, die weer corresponderen met de gegevens die je bij je contract hebt opgegeven.