Wat bedoelen ze bij mobieltjes bij het internet met bijv. 50 mb, en hoelang heb je dan internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelang kan jij taart eten als je drie taarten in de maand krijgt? 2 uur en 15 minuten, of krijg je ze niet op in een maand?

Antwoorden (2)

Als je bedoelt 50 mb per maand,
Dan is 50 mb voor een smartphone niet veel! Als je regelmatig whatsapp gebruikt en spelletjes speelt en wilt surven op het web ben he daar binnen de kortste keren doorheen.
Ik gebruik bv per maand bijna 1400mb!
Maar als je niet veel gebruikt en geen spelletjes doet enzo, misschien een beetje whatsappen dan is het voor jou misschien wel genoeg!
Het hangt dus een beetje af van wat je ermee gaat doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze bedoelen ermee dat je zoveel mb internet per maand hebt. Als je internet kost dat mb. Hieronder is een lijstje met hoeveel mb sommige dingen verbruikt.