De samsung Omnia qwerty?

ik ben van plan om een mobiel abonnement af te sluiten en voor de Samsung omnia qwerty te gaan. Ik zou het echter fijn vinden als mensen hun mening over deze mobiel zouden kunnen geven, heb nog nooit eerder zo'n dure mobiel uitgekozen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik heb zelf de omnia 1900.i en ook mijn laaste ! deze samsung is een onding . hij is nu een maand of 8 en hij is al bijna opgegeven ! de aan en uit knop doet niets meer .foto.s maken doet die soms ook niet meer ..nee mijn volgende word een nokia die zijn over het algemeen wel goed ....