hoe zet je je internet uit op je mobiel?

Hoi ik heb een nieuwe htc one v en heb 500 mb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Via Instellingen > Draadloos en netwerken > Vinkje bij "Gegevensverbinding" uit zetten.

Ik heb overigens een HTC ChaCha, maar neem aan dat HTC een vrijwel identiek systeem hanteert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer wat specifieker te zijn, maar ik denk dat ik snap wat je bedoelt
Ga naar Instellingen>Draadloos en netwerk (of misschien heb jij het direct staan in je instellingen, zo ja ga naar mobiele netwerk en zet uit)>Mobiele Netwerk en zet je packetgegevens uit. (3G) Als je het hebt uit gezet kan je nog alleen maar internetten via WiFi dus zonder WiFi is het nu niet meer mogelijk om te internetten (zoals buiten) wil je dat je weer buiten gaat internetten zet je hem gewoon weer aan :) Nog vragen? Vraag maar raak
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het makkelijkste en snelste is door hem gewoon op de vliegtuigstand te zetten. Alle draadloze functies van je toestel worden dan uitgeschakeld. Dit doe je als volgt:

"Op elk van de volgende manieren kun je de vliegtuigmodus in- of uitschakelen:
§ Houd de AAN/UIT-knop ingedrukt en tik op Vliegmodus.
§ Schuif het meldingenvenster open en tik vervolgens op . Tik op de Vliegtuigmodus Aan/uit om deze in of uit te schakelen.
Wanneer de vliegtuigmodus is ingeschakeld, wordt het bijbehorende pictogram in
de statusbalk weergegeven."

Voor de volledige handleiding, zie link.