kan ik een blackberry abonnement omzetten naar iphone ?

ik heb in maart een blackberry curve gekocht. & pas in September er een abonnement op gezet, ( 2 jarig)). mijn blackberry is kapot gegaan ik kan 'm niet meer opladen. Ik wil dat abonnement omzetten naar een ander abonnement van dezelfde provider, € 22,62 voor 9 maanden, daarna 45,00 euro permaand, 2-jarig, maar dan met een GRATIS toestel. Zou dit kunnen ? ik heb t mobile al rond bekeken, en daar gevraagd, maar ik krijg geen reactie.

Toegevoegd na 22 minuten:
aub snel antw.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dit is bij de meeste providers mogelijk, maar alleen als je een duurder abonnement afsluit dan je huidige.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een topic gevonden:
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/blackberry-abonnement-omgezet-worden-iphone-abonnement-190375/

Hierin wordt gezegt dat het wel mogelijk is.

Toch kan je voor de zekerheid naar de t-mobile gaan.