Iphone 3gs niet ontgrendeld krijgen. Wat te doen?

Heb nieuwste update verder. Bij aanzetten iphone kan ik " vegen " wat ik wil maar ontgrendeld niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soft reset, eventueel? 10 seconden aan/uit knop samen met home-knop ingedrukt houden, tot het apple loge verschijnt. Wel kan dit leiden tot het verlies van gegevens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lukt allemaal niet :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry las te snel. Heb de knoppen apart geprobeerd. Zal als ik geen mogelijkheid meer heb dat proberen. Maar hou liever mijn gegevens als dat kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat begrijp ik. Je kan ook via iTunes een back-up maken, dan resetten (vaak zitten de bestanden er dan nog gewoon op , maar niet altijd) en dan via iTunes de gemaakte back-up weer op de iPhone zetten.

Antwoorden (3)

Het kan zo zijn dat je een software fout hebt. Dit kun je herstellen door gebruik te maken van de herstelfunctie in iTunes. Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om je vraag te verduidelijken? IS dit gebeurd na een update of heb je hier al eerder last van gehad? Doet je touchscreen het helemaal niet? Wat zijn de volledige klachten?

Daarna zal ik je met plezier verdere helpen aan een oplossing. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen update ( ben up to date ) Na iphone aangezet te hebben reageert touchscreen niet. Kan hem ook niet uitzetten. Heb dit soms maar na vier keer vegen was het weer goed. En nu lukt niks meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al een keertje je iPhone hersteld via iTunes nadat je last kreeg van dit probleem? Anders kan er een probleem zijn met je iPhone scherm en dient dit vervangen te worden.
Resetten.
Opnieuw aan de computer hangen en herstellen.
Of naar de winkel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even resetten, power button en de home knop vasthouden tot het appeltje verschijnt.