Ik heb een nieuwe abonnement afgesloten privé, in hoeverre kan ik kosten verhalen op mijn eigen bedrijf?

Heb een sim only abonnement van €20 incl. btw per maand afgesloten (gebruik voor iphone). Deze mobiel wordt ook zakelijk gebruikt. Wat en hoeveel kan ik terugkrijgen oid

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Terugkrijgen is niet een optie. Maar je zou een logboek kunnen bijhouden van de gesprekken die je zakelijk hebt gevoerd en hoe lang. En dit verrekenen in je balans.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus voorbeeld:
Je belt 30 minuten zakelijk á 10 cent per minuut incl. BTW, betaal je 3 euro. Deze splits je dan af door dit bedrag te delen door 121 keer 100 voor het bedrag excl. BTW en de restant aan BTW en dat je het financiert vanuit eigen vermogen toevoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet, uw werkgever heeft generlei verplichtingen hieromtrent daar u deze zelf heeft aangeschaf.
Dat u het toestel ook voor uw werk gebruikt doet niet terzake.

Indien uw werkgever vind dat u een dergelijk abonnement moet hebben dan had u deze wel verstrekt gekregen van het werk.
Immers een werkgever behoort u de middelen te verstrekken om uw werk naar behoren uit te kunnen voeren.

Handiger was geweest als u dit van te voren had overlegt en het eea op papier had vastgesteld.
nu bent u afhankelijk van de welwillendheid van uw werkgever.