ik heb een nieuwe isdnlijn aangesloten. Nu kan ik wel gebeld worden, maar niet bellen. Wat kan het probleem zijn?

Het is aangesloten met een quattrovox. Als ik probeer te bellen hoor ik bij ieder gedraaid nr een ingesprek-toon of een niet-in werking-toon. Hoe los ik dit probleem op?

Toegevoegd na 12 minuten:
Dat heb ik al gedaan:ik kan wél gebeld worden maar niet bellen. Dat is het probleem

Toegevoegd na 2 dagen:
Het probleem is opgelost, nadat er een monteur bij is geweest. Na 16 keer bellen met kpn, kwam de monteur met de oplossing:een extra 0 voor het nummer draaien. Nu kan ik bellen...maar niet dankzij de telefonisten bij kpn..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je moet nummers toewijzen aan telefoons in je quatrovox... Zolang je dat niet doet, kun je niet gebeld worden, er is geen telefoon die weet dat die moet afgaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat ook gehad. Als ik gebeld WERD, kon ik daarna 1 minuut lang een uitgaand gesprek opzetten. Heel irritant ja. Probeer eens of dat bij jou ook het geval is, dan heb je alvast een work-around. De oplossing heb ik nooit gevonden.