Wie weet hoe ik van deze blokjes afkom die regelmatig verschijnen tijdens het internetten op mijn mobiel?

Regelmatig verschijnen er blokjes in mijn beeld als ik aan het internetten ben op mijn mobiel. Ik weet niet of de info handig is maar ik heb een Samsung Galaxy s3.wie weet hoe ik van deze blokjes (Zie foto) afkom? Herstarten heeft er geen enkele invloed op...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Het beste antwoord

Dat komt door popup reclame vensters van websites. op de desktop kan je die verbergen met de muis maar op een mobiel lukt dat vaak niet waardoor de opmaak van slag raakt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Probeer eens een andere webbrowser voor android bijvoorbeeld Dolphin Browser, Firefox,Opera Mobile, Boat browser.

Het het is totaal geen hardware probleem. en accu heeft er niks mee te maken. dus dat zit wel goed.
Verder kan je je mobiel up to date houden door bij Google Play de laatste updates te downloaden en tevens via Samsung het android versie maar daar krijg je een notificatie van in beeld als je aangemeld bent met je samsung account op je mobiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk zit er dan iets verkeerd in je mobiel? het kan zijn dat je batterij er scheef in zit, of dat er gewoon iets verkeerd zit. ik zou voor de zekerheid naar een reparatiewinkel gaan voor controle en ook voor reparatie zelf dan.

Hopelijk heb ik u hier mee geholpen.