Kun je de Samsung Galaxy Gio simlockvrij zonder abonnement aanschaffen?

Ik bedoel de telefoon uit de volgende link:
http://www.kijkshop.nl/product/129141/samsung-simlockvrij-galaxy-gio/

Er staat niet bij dat hij prepaid is, weet iemand of hij dit wel is? Ik wil geen abonnement namelijk.
Verder vroeg ik me nog af of het klopt dat filmpjes op deze telefoon schokkerig zijn?
Please help me want ik ben een leek op dit gebied.
Is hij aan te raden als je youtube filmpjes wilt bekijken, wilt surfen, whatsappen en facebooken etc.?
Iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat is gewoon een simlockvrij prepaid telefoon hoor.
Die programma's die je noemt doen het gewoon goed op deze telefoon.

Toegevoegd na 2 minuten:
De filmpjes zijn niet schokkerig.

Enig nadeel aan deze, al wat oudere telefoon, is het telefoongeheugen.

Als je Facebook, Twittert en nog een paar spelletjes erop zet ben je al bijna op de helft. Dit komt omdat de apps van tegenwoordig steeds groter worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Samsung Galaxy Gio kunt u los krijgen voor 119 euro:
http://www.galaxy-samsung.nl/los-toestel