ik doe een nieuw geheugenkaart van 16gb in mn mobiel, wil ik een app downloaden zegt ie dat het geheugen vol is, wat kan ik hieraan doen?

normaal gesproken heb ik een geheugen van 4gb het geheugen raakte al snel vol dus wilde ik een 16gb geheugen gebruiken, maar nu zegt mn mobiel (HTC DESIRE) dat het geheugen vol is terwijl ik maar 1 app heb gedownload.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De melding "geheugen vol" betekent hier dat je interne geheugen van je telefoon vol is, dus niet je externe geheugen of geheugenkaart. Je zul dan wat apps moeten deinstalleren om geheugen vrij te maken.
Soms heb je bij installatie de keuze om het op de geheugenkaart te installeren ipv het telefoongeheugen. Kies dan voor installatie op de externe geheugenkaart.

Toegevoegd na 3 minuten:
Afhankelijk van welk type Desirte je hebt, is het interne geheugen maar 384 MB. Je kunt dat uitbreiden, maar dan moet je je Desire "rooten" en kun je een externe geheugenkaart gebruiken om het interne geheugen uit te breiden..
Kijk voor dan meer info op http://www.andreagrandi.it/2011/08/13/howto-extend-htc-desire-internal-memory-to-2gb-using-cyanogenmod-7-and-data2sd/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vorig antwoord klopt, als je nu je muziek fotos en film op de externe memory zet, is er genoeg plek voor je app's