waarom reageert mijn blackberry niet meer ?

mijn blackberry start wel helemaal op maar verder kom ik niet, ik kan geen pincode invoeren en zodra het scherm zwart word blijft dat ook zo, mijn ledlicht doet het dan wel, zodra ik hem aan de oplader doe geeft hij wel de tijd aan maar ook dan kom ik niet meer verder. waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Kan van alles zijn. Water schade, stoot schade, hardware schade, virus(sen) enz. Het beste is om naar je provider te gaan. Deze zullen tegen kosten je toestel vervangen of repareren tenzij het binnen de garantie valt en/of je hebt een verzekering die dit dekt.