Is er al een aux kabel voor de iphone 5 te koop? (Zie afbeelding)

Dezelfde als op de afbeelding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Er is iig een jack - tulp of jack-jack te koop, daarmee kan je hem op je stereo, of autoradio aansluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die kan je bij Miniinthebox kopen. Ze zitten in China/Hong Kong. Ze zijn spotgoedkoop, bieden enorme keuze. Enig nadeel levertijd is zo'n twee weken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik geen kabels meer, je hebt toch een Bluetooth verbinding. Ik heb een logitech bluetoothe hubje voor mijn (oude) stereo. Zo speel je muziek van Iphone gewoon op je boxen.

Een ander nog veel leukere gadget is de Soundpuck een klein viberation speakertje dat van je kast, tafel, raam of wat dan ook een echte boombox maakt.
https://www.facebook.com/BluetoothViberationSpeaker