Hoe merk ik dat mijn iPhone is gehackt?

Zijn er kenmerken of tekenen waaraan je kunt zien/merken dat je iPhone is gehackt? Ik heb soms weleens dat idee. Kan een iPhone op afstand worden gehackt?
Ik kreeg net de melding: Er zijn nieuwe aanbiederinstellingen geinstalleerd (Vodafone) terwijl ik overal lees dat je eerst toestemming moet geven voor het updaten van die instellingen. Ik heb dat niet hoeven doen. Ik vind het gek. Hoe kom ik erachter of mijn iPhone is gehackt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had die melding laatst ook gekregen. Je iPhone is niet gehackt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een drogreden. Wie zegt niet dat beide telefoons gehackt zijn.

Antwoorden (2)

tja het is moelijk te achterhalen of je iphone is gehackt ik weet ook niet of je iphone wel gehackt kan worden als ik jou was zou ik even een reservekopie maken van je iphone en hem daarna hestellen via itunes niet draadloos herstellen heb ik slechte ervaringen mee vastlopers noem maar op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Iphone is niet te hacken zonder Jailbreak dus je moet zien of je een jailbreak heb je kunt het zien door de App Cydia als je die hebt is er een kans dat ze u hacken.