Wat ziet een contact persoon als je hem/haar blokkeert op whats'app?

Ik weet ondertussen al wel dat er maar 1 vinkje bij komt te staan maar het is me nog altijd niet duidelijk of hij/zij kan zien dat ik nog online ben ofzo...
Iedereen zegt daar weer wat anders over ik heb het zelf al eens geprobeerd met een vriendin mar toen crashte mijn telefoon en kreeg haar niet meer van de blokering af!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4.3K

Het beste antwoord

Normaal zie je altijd staan: Laatst gezien: vandaag om 22:00 uur

Als je iemand blokkeert ziet diegene niks meer staan bij jou.

Als iemand jou blokkeert zie je dus ook geen datum of tijd meer staan.

Toegevoegd na 39 minuten:
Misschien heb je hier wat aan daar staat het ook beschreven:

http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/21092978
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij ziet dat je online bent en er komen 2 vinkjes bij diegene, maar jij weet niet wat hij heeft gestuurd dus heb je geen last van hem :)