Waaroom is mijn huis telefoon nummer niet zichtbaar als ik iemand bel. Ook als ik gebeld word. Kan hier iemand mij helpen?

Ik heb dit probleem sinds ik van tele2 naar online ben overgestappen. Volgens online alle instellingen zijn ok.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nummerherkenning uitschakelen, dit is ingeschakeld omdat jij een anoniem nummer hebt. De mensen die jij bellen met anoniem nummer ook, maar dat kan jij niet voor hun regelen. Bel je provider dat jij je nummer niet langer anoniem wilt hebben als je wilt dat het bij de ontvanger zichtbaar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie Emilie. Ik heb contact opgenomen met mijn provider. Mijn huisnummer is nu wel zichtbaar, maar als iemand mijn belt dan is de nummer nog steeds niet voor mij zichtbaar. Ik heb een test met mijn mobile gedaan en nog niet opgelost !!!