Hoe scherm ik mijn nummer af?

Het gaat om een vaste telefoon. En kan ik daarna gewoon met 026 beginnen of moet er dan wat anders.

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik bedoel voor een keertje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anoniem bellen met een huistelefoon is eenvoudig. U toetst een sterretje in, dan het getal 31 en dan weer een sterretje en belt vervolgens naar het nummer van een andere huistelefoon. Zo dus: *31*
Nu zal uw telefoonnummer niet op de display van de huistelefoon van de persoon die u belt verschijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals hierboven gezegd is, *31*026....... (en dan de rest van het nimmer)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nummer

Het beste antwoord

Anoniem bellen met een huistelefoon is eenvoudig. U toetst een sterretje in, dan het getal 31 en dan weer een sterretje en belt vervolgens naar het nummer van een andere huistelefoon. Zo dus: *31*
Nu zal uw telefoonnummer niet op de display van de huistelefoon van de persoon die u belt verschijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt1