Waarom komt er maar uit 1 kant van mijn oordopjes bij mijn mobiel muziek?

Hoe kan het dat er maar uit 1 kant van mijn oordopjes muziek komt? Het licht niet aan mijn oordopjes want ik heb meerdere oordopjes geprobeerd. Dus het licht waarschijnlijk aan mijn mobiel (Ik heb een LG-E720). Kan iemand mij hier mee helpen? Ik heb zelf namelijk geen idee =$$.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Kan het zijn dat de aansluiting niet optimaal (meer) is, dus een lens?
Dit kan gebeuren als je de plugin er scheef in probeert te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is je aansluiting niet helemaal goed meer op je telefoon.
Het beste is gewoon even naar je telefoon winkel gaan en het verhaal voorleggen evt laten maken.
Zoveel zou het niet kosten.