Ik heb een samsung galaxy gio maar hij start niet meer op hij komt niet verder als er SAMSUNG bij het opstarten staat. Kan iemand helpen?

De applicaties liepen veel vast dus ik startte hem opnieuw op en toen deed die het niet meer :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Recovery mode is een 'toestand' waarin je je telefoon kunt zetten buiten de normale werking om. In de recovery modus kun je bv je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen door een fabrieks reset te doen. De standaard recovery modus vanuit de leverancier van het toestel kan vaak niet zo heel veel. Er zijn echter ook veel 'custom recoveries' te vinden waarmee je beduidend meer kan. Zo geven custom recoveries je vaak een optie om een complete backup van je hele toestel te maken

Het volgende kun je proberen:

1. Mobiel helemaal uitzetten
2. Batterij er uit nemen en weer terug plaatsen
3. 'Home' knop inhouden en de telefoon aanzetten
4. Je krijgt dan een menu (navigeren met volume knop) waarin je kunt kiezen wat je wilt doen. Als je een keer een back up hebt gemaakt, dan kun je deze herstellen.

Als je geen back up hebt gemaakt dan ben je mogelijk al je gegevens en instellingen kwijt. In dat geval zou ik zelf geen actie ondernemen maar de telefoon ter reparatie brengen naar het verkooppunt.