Hoe is het mogelijk dat mijn iphone 2.6 gb download zonder dat ik de telefoon aanraak? wie kan mij helpen?

in de nacht van vrijdag op zaterdag tot 13.30 uur is er 2.6 gigabyte gedownload op mijn telefoon. Wat? weet ik niet. Hoe? weet ik ook niet. Heb thuis wifi, heb de telefoon niet aangeraakt en toch is het gedaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit kan door verschillende dingen. iOS (het systeem van Apple) heeft ondersteuning voor multitasking. Het zou dus kunnen dat je een programma in de achtergrond hebt lopen die veel download. (youtube, mail, facebook, twitter, whatsapp video's/plaatjes, weer programma, een wekker die updates bij houdt etc etc etc).

Sluit eens alle programma's in de achtergrond af en kijk of het probleem blijft.

dubbelklik home-knop, je vinger op een applicatie gedrukt houden totdat deze beginnen te wiebelen en dan kruisje om alles af te sluiten.

succes ;)