Doet app store ook bij jullie zo raar ?

Hallo, sinds kort heb ik een nieuwe iphone gekocht en heb ik een itunes kaart van 15 euro er op gezet. nu wil ik Whatsapp kopen via de app store maar dit lukt niet! er staat '' doordat dit de eerste keer is dat ik via dit toestel iets koop moet ik 2 geheime vragen antwoorden '' die vragen heb ik dus nooit zelf aangemaakt of beantwoord! Dit vind ik zo vervelend.. hebben meer mensen dit ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

In het begin moet je vaak een gmail account aanmaken misschien dat het dat aan ligt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar https://appleid.apple.com , klik op 'Uw Apple ID beheren' en log in. Klik vervolgens op 'wachtwoord en beveiliging. Hier kan je je beveiligingsvragen aanpassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is toch niet vervelend!
Ik heb vandaag ook 3 nieuwe vragen moeten beantwoorden voor ik een nieuwe app kon downloaden.
Het is gewoon een nieuwe beveiligingsinstelling van je Apple-account.
Je kan pas weer iets uit de AppStore downloaden als je die vragen beantwoord heb,anders gaat het niet lukken.
Als je die 3 vragen hebt beantwoord en een optioneel e-mail adres hebt gegeven kan je weer iets uit de AppStore halen.
Je krijgt dan binnen een paar minuten een bevestigingsmailtje van Apple.
Je moet het dus echt ff doen.
Niemand heeft zelf die vragen aangemaakt dat heeft Apple zelf gedaan.
Je kan het controleren op appleid.apple.com