Ik heb een blackberry en als ik nieuwe contacten opsla kan ik deze niet whatsappen terwijl deze wel whatsapp hebben. hoe kan dit?

De nieuwe contactpersonen hebben wel whatsapp, maar op mijn blackberry kan ik ze alleen uitnodigen voor whatsapp via een sms. als ik vraag of hun mij willen whatsappen krijg ik dat wel binnen, maar het nummer komt dan tevoorschijn. terwjil ik de contactpersoon wel heb opgeslagen. hoe kan dit? en hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
MissBiggie
11 jaar geleden
Heeft de contactpersoon JOUW nummer wel opgeslagen ??

Het beste antwoord

Je kan bij favorieten verversen en dan staan je contacten in je whatsapp lijst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik dit doe, komt mijn nieuwe contact er niet bij te staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan een aantal oorzaken hebben. De volgende stappen kunnen het probleem mogelijk verhelpen: 1. Controleer of het telefoonnummer correct is opgeslagen in het telefoonboek (probeer eventueel met landcode voor Nederland +31 en laat de 0 van het 06-nummer hierbij weg, dus +316....)
2. Controleer of het betreffende contact WhatsApp Messenger gebruikt
3. Zorg ervoor dat alle contacten in het adresboek zichtbaar of toonbaar zijn (afhankelijk van telefoon: contacten => menu (=>meer/geavanceerd) => weergave(opties/instellingen). Vink alles aan, zoals SIM, Google, Telefoon.
4. Vernieuw contactenlijst WhatsApp: WhatsApp =>menuknop => Nieuw => menuknop > Vernieuw/Werk bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bron: http://www.whatsappen.nl/whatsapp-help/ Hopen dat dit wel werkt

Andere antwoorden (1)

In het nummer 06 vervangen met +316
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+het nummer begint al met +316