als je nummer verloren is gegaan kan je een nieuw sim kaartje kopen met een ander nummer
14 jaar geleden
Inderdaad, een nieuw Simmetje aanvragen bij je provider. Dit kost geld.
Als je voor eeuwig van dit gezeur af wil zijn en je gebruikt je mobiel maar heel soms, kun je hem ook simlockvrij laten maken en daarna een heel goedkoop sim-only abonnementje kopen (b.v. van Simpel, 2,50 p.maand).
Simlockvrij maken kan bij de 'GSM-turk' die je in elke stad wel vindt.

Toegevoegd na 38 minuten:
Correctie GSM-turk: de onafhankelijke GSM-shop die niet tot een franchise behoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je min of meer 1 probleem.
Een pre-paid kaartje moet je elk jaar opwarderen anders vervalt je beltegoed en je kaartje.
Je kan nog bij je provider vragen of je je nummer nog kan behouden, eventueel beltegoed dat er nog op stond ben je kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent je beltegoed denk ik wel kwijd.
Want je moet hem om de halfjaar opwaarderen.
( Ligt ook aan de profider )
Maar ik heb een vermoeden dat je een melding krijgt met een soort melding van netwerk niet bereikbaar of zoiets klopt dat ?
Ik heb dat ook gehad met een telefoon en wat voor sim kaartje ik er ook in had gestopt het werkte niet,ik kreeg steeds de melding netwerk niet bereikbaar.
En hij was ook simlock vrij.
Maar ik had een goedkoop telefoontje dus ik was goedkoper uit om een nieuwe te kopen dan een sim kaartje aan te gaan vragen.

Wat je wel kan proberen is in je intstellingen zelf te gaan zoeken naar je netwerk.
Dat kan ook weleens helpen, en ik weet niet meer welke profider het was, maar1 profider was overgestapt naar een andere netwerk dus misschien heeft het daar mee te maken als je telefoon nietmeer werkt.
Maar ik spreek wel over iets wat 2 a 2 halfjaar geleden is gebeurt.