(hoe) Kan ik bij een Nokia 2690 instellen dat onbekende nummers (privénummers) niet meer kunnen bellen?

Er is een onbekend nummer dat mijn moeder blijft bellen. Vorig jaar belde hij mijn moeder vanaf 23u tot 02u 's nachts haar om het kwartier. Als we opnemen horen we enkel gehijg en als we niet opnemen, spreekt die persoon gehijg in. Het was een tijdje geleden maar eergisteren belde (vermoedelijk) dezelfde persoon opnieuw. Hoe kan ik uitschakelen dat onbekende (privé)nummers bellen bij een nokia 2690?

Toegevoegd na 1 minuut:
(Bij = naar. (in de laatste alinea))

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Optie 1 is het boekje lezen, Optie 2 is de provider bellen en vragen of ze dat nummer kunnen blokkeren wat jullie niet kunnen zien maar de telecom provider wel. Ik bel zelf ook anoniem maar voor mijn familie niet, *31# en dan het nummer draaien geeft je nummer wel door, *31* bel je anoniem. Dit betekent niet dat "onbekenden" niet geregistreerd staat in de centrale, bij herhaaldelijke overlast zou ik in dit geval melding maken van overlast bij de politie. Ik acht de kans overigens klein dat er wat mee gebeurt zolang er geen doodsbedreiging plaatsvindt. Anders gewoon een ander nummer nemen en de mensen die ze wel vertrouwt alleen dat nummer geven (koop een goedkoop prepaid toestel en zet die andere op stil 's nachts) zodoende kan de idioot die deze fratsen aan het uitvoeren is fijn z'n idiote gedrag blijven doen en heb jij of je familie geen last meer van dit onnozele gedrag. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hard op 'n fluitje blazen in de speaker als er weer gehijgt wordt helpt ook vaak!