Hoe weet ik welke app op mijn telefoon een notificatie veroorzaakt?

Ik heb sinds korte tijd geleden heel wat apps gedownload, omdat een aantal apps die ik had eigenlijk saai werden.

Echter heb ik kennelijk iets gedownload waarbij dus ook een app zit die notificaties in mijn mobiel zet. Als het scherm dan op zwart heeft gestaan, en ik unlock hem weer, krijg ik in full screen weer een plaatje waarbij ik weer een game kan installeren.. ik wil deze zooi niet..

Ook zijn er sommige die een soort envelopje geven, hetzelfde logo als ik een sms krijg, dus is ook nog erg verwarrend.. Hoe kom ik hier van af!!?

Alvast bedankt!

Ik heb zelf trouwens al de Ad Network Detector van de Google Play Store gedownload, echter zegt deze dat er niets is.

Het gaat om de Samsung Galaxy S2.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voortaan beter bij de toestemmingen kijken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onbekende bronnen staat uit gevinkt.. Dus daar kan het niet aan liggen, maar bedankt voor je reactie.

Antwoorden (2)

Je kunt de app AirPush detector proberen. Ik heb er goede ervaringen mee.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig omdat ik zelf ook nog verder zoek heb ik dat geinstalleerd, maar ook deze vind niets. Er staat dat het misschien een nieuwe maker is, die dus nog niet bekend is bij die APP.
Ik had hetzelfde probleem ik vond het erg irritant. Als ik op de melding tikte ging hij niet weg. Ik ben nu van het probleem af want ik heb gewoon de app die waarschijnlijk het veroorzaakte er af gehaald nu heb k er geen. last meer van