Wat gebeurt er met mijn blackberry wanneer ik de fabrieksinstellingen wil resetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Alle instellingen die jij ooit veranderd hebt zullen weer terug gaan naar hoe ze oorspronkelijk waren. Je kan hier denken aan bijv. de helderheid van je scherm, de lay-out van je mobiel etc.
Ook hoef je je geen zorgen te maken dat er bestanden van de mobiel verwijderd zullen worden! (sms'jes, whatsapp-berichten, foto's etc. etc. zullen allemaal behouden blijven)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus alle apps worden verwijderd? en de icoontjes die er in het begin opstonden komen dus terug? het gaat mij namelijk om de appworld (icoontje is weg) en ik kan die niet meer gebruiken en wil die graag terug hebben! Kan dit door mijn instellingen te resetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, het is opgelost :D

Andere antwoorden (1)

Niks alleen je eigen instelling blijven over
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Bij fabrieksinstellingen zijn juist je eigen instellingen weg