Jazeker! De garantie is gebonden aan het product, niet aan de persoon!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zolang je maar de aankoop bon met koop datum kan leveren dan is dat geen probleem
capthavoc
11 jaar geleden
Zodra jij je toestel verkoopt, gaat de garantie gewoon mee naar de volgende koper.
Om achteraf problemen te voorkomen moet je op de volgende dingen letten:
- De orginele aankoopbon moet meegegeven worden.
- De fabrieksgarantie moet niet al verlopen zijn.
- Als er sprake is van een verlengde garantie onder betaling bijvoorbeeld bij een abonnement, Moet degene die het contract heeft afgesloten ook het toestel inleveren voor garantie/reparatie.
- Het toestel zelf mag geen garantievervallende handelingen zijn ondergaan, zoals zelf vervangen van onderdelen of illegale software.