abbonement opzeggen na 3 maanden?

hoi allemaal, mijn telefoon na 3 maanden gestolen, ik heb een abbo by hollandse nieuwe, nu ga ik nieuwe mobiel kopen (blackberry). met mijn blackberry wil ik pingen kan ik mijn abbo nu opzeggen na 3 maanden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je een één of tweejarig contract hebt niet. Als je een maandelijks opzegbaar contract hebt wel.

Toegevoegd na 28 seconden:
We moeten dus eerst weten wat voor contract je hebt om daar een zinnige uitspraak over te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh oke dankjewel nee volgens my heb ik geen contract
Dit is mogelijk.
In de meeste gevallen moet je je contract afkopen.
Dit is de rest van de contractperiode.
Dus als je een jaar abbonoment hebt, moet je nog 9 maanden betalen in een keer.
Ook kunnen ze servicekosten rekenen voor het vroegtijdig stopzetten.

Je kunt ook vragen of het mogelijk is je abb om te zetten naar een BB abonnement.