Ik heb een rood puntje (pixel) om me beeldscherm van mijn IPhone 5 zitten. Wat is dit. En wat zijn de gevolgen?

Al in dag 2 kwam deze er. Wat is dit en wat zijn de gevolgen? Gaat het vanzelf over of moet je dit laten repareren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je gaat na dag 2 niet terug naar de winkel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nog het leukste. Dit is al mijn 2#. Ik heb hiervoor al een gehad die kapot was. En deze dus ook. Dus ik ga waarschijnlijk terug naar de winkel.

Het beste antwoord

Dat is een dooie/luie pixel. Als ie dood is zit er weinig anders op dan terug te gaan naar de dealer (maar dan is het meestal een zwart vlekje).

Bij een luie pixel kan je even in de appstore op zoek gaan naar Pixel Fix of andere programma's. Die laten je scherm razendsnel van kleur veranderen en vaak maakt dat die pixel "los".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gezocht naar pixel fix. Maar die kan hij niet vinden. Ook als ik alleen op pixel zoek, vind ik hem ook niet. Hij is rood. Dus lui begrijp ik.