hoe kan ik de lettertype (roze) veranderen in normaal wit van een samsung galaxy s?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
9.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik heb de mobiel 2e hands gekregen en de verzender zegt dat hij het ook niet snapt en het vreemd vindt. En bij de achtergronden en foto's zit er ook een roze gloed overheen!
Gast131872 (ben ik)
ik heb net een account aangemaakt dus vandaar!

Antwoorden (1)

Kies je eigen lettertype.
Op je Samsung Galaxy S kun je het lettertype aanpassen naar je eigen smaak. Naast het standaard lettertype, kun je kiezen uit drie andere lettertypes. Daarnaast kun je online kiezen uit nog veel meer lettertypes.

Hoe kun je dit instellen?
1. Ga naar menu > INSTELLINGEN > WEERGAVE > LETTERTYPE.
2. Selecteer een lettertype.
3. Bij LETTERTYPES ONLINE OPHALEN wordt de Android Market geopend om een ander lettertype downloaden.