Wat is je simkaartnummer van Rabomobiel?

Ìk wil van Rabomobiel naar Telfort overstappen. En ik moest net mijn simkaartnummer invullen. Ik heb dat hele nummer dat achterop staat ingevuld, maar toen kwam er een melding dat het nummer maar 8 cijfers moest bevatten. Dus welke van al die cijfers die achterop staan moet ik nou hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Rabo mobiel simkaartnummer is een langere cijferreeks, wat begint met 893120.....
dus je moet het complete nummer hebben wat op je simkaartje staat.
Als Telort dat via een formulier of via internet niet goed keurt, moet je even langs een Telfort winkel gaan of contact opnemen met de telfort klantenservice, zodat zioj alsnog de nummerbehoud voor je kunnen doorvoeren.