Hoe kan ik de fotos van de telefoon samsung C3050 op mijn computer krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Meestal wordt er bij je telefoon wel een kabel geleverd voor naar je computer. Wat je anders altijd nog kunt doen is in een electronicazaak een bluetooth-stick kopen. Dan kun je deze in je computer doen en door middel van bluetooth, wat ongetwijfeld op je telefoon aanwezig is, de foto's naar je computer sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit er een geheugenkaartje in? Dan kan je dat in een kaartlezer doen en de inhoud zo op je pc zetten.
Zo doe ik het altijd met mobieltjes, camera's e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb die tel ook is een leuke telefoon mooi duidelijk! bluetooth zit er ook op dus je kunt een bluetooth stickje kopen... dat heb ik en ik vind het erg prettig en het is maar even en je hebt ze op je pc!