Als een GSM kapot gaat, je laat hem maken in een belhuis, minder dan 1 maand later heb ik weer hetzelfde probleem, moeten ze hem dan maken ( gratis )?

Ik heb de trackpad van mijn Blackberry 9300 laten maken bij een belhuis,
Minder dan maand later heb ik hetzelfde probleem dan daarvoor.

Moeten ze hem dan voor gratis maken?
Dus als ik hem daar breng, dat ze hem gratis maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou je krijgt altijd een bewijs mee als je iets laat rrpareren. Ook al is het maar een bonnetje.

Antwoorden (2)

Op de bon die je hebt gekregen staat - als het goed is -of ze garantie geven en hoe lang.
Als je niet weet of ze garantie geven dan kun je het daar vragen hoe lang ze garantie geven op een reparatie en ze daar dan eventueel "mee om de oren slaan".
Je kunt ook gewoon zeggen dat die na 1 maand weer hetzelfde probleem heeft en dat er dus niet goed gerepareerd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kreeg geen bon bij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat er om of je kunt aantonen dat die bij hen is gerepareerd.
Als je dat zegt en ze ontkennen het niet dan kun je terecht zeggen dat de reparatie niet goed genoeg is geweest en dat je hen n de gelegenheid stelt om hun werk goed te doen. Dat je anders de door jou betaalde reparatiekosten terug wilt krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar kijk
Trackpad deed het niet,
Laten repareren,
Na 3 dagen was afwijking omhoog.
Na veel moeite hebben ze het Weer moeten repareren
Nu na minder dan 4 weken heeft hij weer de afwijking omhoog, Zouden ze het dan weer moeten doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bespreek het met het belhuis. Vraag het geld van de reparatie terug of geef ze een laatste kans tot reparatie en dan geld terug als het niet lukt. Succes! PS Misschien helpt het als je met een RADARtas binnenkomt. Verkrijg daarvoor advies bij RADAR (TROS)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben gegaan en ze willen geen geld teruggeven of vergoede
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet?
Stel je vraag ook op de Kassa-site.
Zo nodig naar je rechtsbijstandverzekeraar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik het zogenaamd eerder heb al je reperatie vergoeding kreeg dit is de 2de x nu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp deze reactie niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha. Ik bedoelde
Omdat ik eerder was terugkomen,
Willen ze het niet vergoeden of geldteruggeven.
Meestal krijg je drie maanden garantie op reparatie's,dus ga gewoon terug naar de winkel.

Ik weet niet hoe oud je bb is,want het wil niet zeggen dat je geen garantie meer hebt als het jaar voorbij is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn BB is 6 maanden oud,
En Garantie bij Tmobile is ook verlopen
Wanneer er Schade op de telefoon zit ( krasjes ) Ik heb een zilvere rand rond mijn Blackberry
Als je 'm met je sleutels in je zak laat
Of 1xtje van een korte afstand laat vallen
Dan zie je al dat er krassen op die zilvere rand komt
Verder in de binnenste zwarte behuizing
Zijn er geen krassen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, als hij als nieuw is gekocht dan geldt de levensduur van dit soort apparaten (aflopend) als garantieduur.
Ook voor een reparatie geldt een redelijke termijn waarop je mag vertrouwen.
Vraag beide na bijConsumentenbond, de brancheorganisatie of desnoods GV.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja voor krasjes of andere schade aan de buitenkant van je bb door eigen toedoen heb je geen garantie.