Ik heb viber geinstalleerd op mijn nokia C7. Het vreemde is dat ik wel kan sms'en maar niet bellen, hoe kan dit ?

Onlangs Viber geinstalleerd op nokia C7, wel de mogelijkheid om te sms'en maar niet bellen.

11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hi,

This is a member of the Viber R&D Team!

Viber calls are not available yet for this device...Please stay informed on FB and Twitter. :)

Please feel free to let us know your thoughts, questions and comments, we'd be happy to assist.
Thanks,
the Viber Team
--------------------------
Hi,

Dit is een lid van de Viber R & DTeam!

Viber gesprekken zijn nog niet beschikbaar voor dit apparaat ... Blijf op de hoogte van FB en Twitter. :)

Gelieve te voelen vrij om ons te laten weten wat uw gedachten, vragen en opmerkingen, zouden we graag van dienst.
Dank je wel,
de Viber Team