Blackberry zegt dat batterij leeg is en valt uit. Hoe kan dit?

Mijn Blackberry 9780 zegt de laatste tijd opeens 'batterij is leeg handheld wordt uitgezet' maar de batterij is niet leeg!! Wordt er gek van! Weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat probleem schijnen meer mensen te hebben. Hier zit maar 1 ding op en dat is terug naar de winkel, want of je batterij of je telefoon is kapot. Maar zelf ga je dit niet kunnen oplossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bericht moet je negeren. Het is net als bij een printer die meldt dat de inkt op is.
Je kunt dan nog heel veel doen al zegt hij dat het op is.
Heeft te maken met commercie en software-fouten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Negeren gaat niet want hij valt gewoon uit en gaat niet meer aan.