ik wil een app wissen van mijn mobiel? weten jullie miss wat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op welk systeem android,ios (apple) etc?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat voor teleffon en welke app? Toegevoegd na 33 seconden:
telefoon uiteraard en welk besturingssysteem
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google play is wel een app die je makkelijk er af kan halen.....

Antwoorden (2)

Druk met je vinger een paar seconde op een app. Dan gaan alle aps trillen en schudden. Vervolgens komen er rechtsboven een kruisje. Als je daar op klikt, wordt de app verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet natuurlijk niet wat voor telefoon je hebt maar ik doe gewoon instellingen dan ga ik naar applicaties en daar zoek ik op applicaties beheren.als je daar bent kan je je apps wissen

Toegevoegd na 1 minuut:
android