Hoelang gaat een iphone mee?

Ik wil op marktplaats een iphone 4 kopen, maar ben benieuwd hoelang zo'n ding mee gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoelang is een Chinees ! Het ligt aan het gebruik en je moet een btj geluk hebben maar mijn oude iPhone 's zijn allemaal nog druk in gebruik . Zelfs m'n eerste 3 , m'n 3 gs m'n 4 die ik zelf heb gehouden , ja ik hoop dat hij het nog jaartje uithoud want m'n 4 s heb ik aan m'n dochter gegeven . Ja ik denk met een goed hoes je , en uit de buurt van vocht je er een goede koop aan kan hebben . Succes.

Antwoorden (2)

Ik heb er een die al 6 jaar zonder problemen werkt. Software updaten naar nieuwe versie gaat niet meer omdat oude iphone modellen niet meer worden gesupport.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan of je voorzichtig bent met is het je telefoon, maar een Iphone kan wel heel lang mee. Let op: De Iphone gaat wel heel snel stuk, als je hem 1 keer laat vallen is het al 80% kans dat er enorme krassen in je scherm zitten. Dat kan bij de zwarte markt gerepareerd worden , want ik had dat ook een keer. Dus het scherm gaat heel snel stuk.