Als ik een spel speel op mijn mobiel(bb) dan word hij heel warm aan de achterkant en later gaat ie uit! Weet iemand wat er aan de hand is met mijn BB?

Laatst haalde ik hem uit m'n zak en toen was ie echt heet aarde achterkant en hij stond uit terwijl ik hem geen eens heb uitgezet!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je bent (helaas) niet de enige met dit probleem. Check dit forum maar eens.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=139&t=1556387

Er zijn mensen die hun batterij al verwisseld hebben of terug zijn gegaan naar de winkel, maar de problemen blijven dus bestaan.

Ik zou toch in jou geval even langs de winkel gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ik was nog niet klaar. Ik zou dus toch even langs de winkel gaan, want het kan best gevaarlijk zijn. Misschien krijg je ook een andere batterij. Als het probleem blijft bestaan zou ik BB persoonlijk aanschrijven.
Succes ermee!

http://us.blackberry.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 mogelijkheden.
1- Batterij word heet bij intensief gebruik (mogelijk defect)
2- Spelletje/programma sluit niet goed af en gebruikt de software van je BB op een verkeerde manier wanneer er ook wanneer het spel niet gespeeld word de blackBerry onnodig hard moet werken (trekt de batterij leeg).

Als je dit probleem altijd al hebt sinds het spel op je BB staat is probleem 2 van toepassing en zal het probleem verholpen zijn als je het spel van je telefoon verwijdert.
Mocht het probleem ineens gekomen zijn terwijl je het spel al lang had dan is de kans het grootst op een defecte batterij.