Wat gebeurd er met een iphone die verzekerd is bij verlies met de iphone door degene die hem vind?

Wordt die dan gebruik onklaar gemaakt? Of kan de ander hem gewoon nog gebruiken? Vroeg het me af in hoeverre degene persoonlijke dingen ervan kan zie !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik denk dat de simkaart na een poosje wordt geblokkeerd, maar de telefoon niet. En zo wel ,sluit hem dan aan op je computer en verbind hem met itunes. Klik dan op herstellen en klaar is kees. Je bent trouwens wel een lucky man als je een iphone hebt gevonden!;)