Is dit een echte Iphone 4?

Ik zag deze Iphone op marktplaats voor een goede prijs. Alleen vraag ik me wel af of deze echt is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het is lastig om te zeggen of je te maken hebt met een echte of neppe. Het uiterlijk kan namelijk heel makkelijk worden nagemaakt. Om toch te herkennen of de iPhone echt is kun je:

- Kijken naar de prijs waarvoor deze wordt aangeboden. Als de prijs bijvoorbeeld maar €150 euro, zal de iPhone waarschijnlijk nep zijn. Die dingen zijn veel meer waard.

- Kijk of de iPhone traag werkt.

- Check of de iPhone goed aan te sluiten is op iTunes. Dat moet je dus bij de koper checken.

- Kijk of je de achterkant van de iPhone eraf kunt halen, of de batterij en de simkaart eruit kunnen. Bij een echte iPhone kan dat nooit.

Je zal dus ter plekke moeten checken of de iPhone echt is of nep, alleen op uiterlijk is het niet goed te zeggen.