Kun je zelf je Iphone 4 zelf permanent unlcoken als je een lock hebt van AT&T ?

Ik heb het al geprobeerd door een mailtje te sturen naar AT&T maar ze wou den het niet doen dus zag ik op internet zoals ebay mensen die al je ervoor betaalt dat ze het voor jou doen maar hoe doen ze het dan als zun het kunnen moet ik het ook tog kunnen ik zit nu op ios 5.0.1 met een sam unlock maar wil een permanente iemand die hier iets van kent ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik had ook een hele lastige simlock op mijn iphone 4 maar dan van SFR FRANCE en dat kon bijna niemand maken dus ben ik op marktplaats gaan zoeken en daar kan je het maken met IMEI-Unlock. Maar het is meestal wel duur die van mij was €120,- om te unlocken. Tip: zoek op marktplaat imei unlock > dan zoek je iemand op de heet dries in den haag, hij kan alles unlocken. 100% !