Hoe vindt ik het nummer van geblokkeerde beller?

Ik wordt vaak gebelt door onbekende mensen de nummers zijn geblokkeerd. Hoe krijg ik toch het nummers van die personen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Dit kan echt niet, je kunt ook gewoon iBlacklist downloaden bij een gejailbreakte iPhone. Werkt prima, of idd gewoon opnemen. Politie bellen? Ook een tip.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die nummers kun je niet krijgen en ook nergens vinden.
11 jaar geleden
Gewoon de telefoon opnemen en het nummer vragen.
Mensen doen vaak zo overdreven over onbekende nummers, nog niet zolang geleden wist je nooit wie er belde en nam iedereen gewoon op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Telefonische verkopers bellen ook vanuit onbekende nummers. (Maar niet midden in de nacht)

Opnemen en vragen wat er is, ze kunnen niet bijten door de telefoon. Geef geen persoonlijke infomatie en ga niet op allerlei bizarre opdrachten in (druk op *#999** of zo).

Verkopers kun je vriendelijk bedanken.
Hijgers kun je rustig laten hijgen.
Stalkers kun je aangeven bij de politie (die kunnen het nummer wel achterhalen als het een serieus probleem wordt)