Gister telefoon gekocht, witte pixel op scherm, wat nu?

Ik heb gister een HTC One X gekocht en nu blijkt dat ik een witte pixel heb, een defecte dus. Zodra ik een donkere achtergrond heb dat zie ik hem meteen. Wat kan ik nu het best doen? Ik wil eigenlijk het liefst een nieuw toestel omdat ik geen zin heb in de hele reparatie procedure, maar kan ik dat wel eisen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik zou hem terugsturen, of je een nieuwe kan krijgen moet je aan hun vragen, maar ik zou het zoiezo vragen, want dat is gewoon slecht dat die nu al kapot is. En zo niet dan wordt ie wel gemaakt, en dat duurt misschien een weekje of twee.